torsdag 19. november 2009

Kan ikke døgnet ha flere timer...


Skjønner ikke helt hvordan jeg skal rekke alt om dagen, men det går jo for så vidt greit;) I dag har det vært Waschera-sending, så butikkåpning (hvor jeg fant noen nydelige nye øredobber, kommer bilde), så trening og nå er det pakking til lørdagens tur til København! Hele morgendagen går først til trening, så til jobb på Hellerudsletta med Xtra Factor. Så da er det ikke tid til pakking. Reiser til Danmark lørdag morgen, så alt må være klart i kveld... I tillegg håper jeg å få sett en Gossip Girl-episode.
Her er hvertfall jentene jeg skal besøke til helgen! Gleder meg! Vilde og Mona har allerede reist, så nå gleder jeg meg til å joine jenteweekend i Køben! Skal også møte søster, og det blir knall! Nå må det pakkes, blogger nok litt senere om det blir tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar