fredag 20. november 2009

Jobb i kveld, København i morgen!

Nå har vi akkurat gjort de siste justeringene på manuset før kveldens sending. Her er et bilde fra en tidligere fredag, i dag går jeg for gull; jeg skal ha en frynsete gullkjole fra TSH!

Fikk ikke pakket helt ferdig i går kveld, så blir nok ikke mye søvn på meg før morgendagen. Må opp 07.00, for å rekke flyet til København! Får håpe jeg likevel har litt energi til morgendagen, for da blir det ut i Københavns gater med jentene! Kommer nok noen bilder fra helgen på mandag ;) Ha en strålende helg alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Hei Katarina! Jeg lurer på om du kan svare meg på en ting jeg lurer på: Får du alle antrekkene du har på deg på TV2, eller har du kjøpt de før, dvs det er dine egne? Eller må du gi de fra deg, når du er ferdig med sendingen? PS: Jeg elsker klærne og stilen din.

    SvarSlett
  2. Hei du! De fleste av antrekkene som jeg har på meg på de ulike sendingene er noe jeg har lånt, enten fra Tv2 sin egen garderobe eller fra ulike norske designere eller agenturfirmaer. Men jeg er veldig klar på hva jeg liker og ikke liker, og har jo også min egen stil, så ofte kombinerer jeg disse klærne med noe fra mitt eget klesskap. Hyggelig at du liker stilen min!

    SvarSlett